Marjolein Moorman komt op de koffie

28 januari 2022

Marjolein Moorman, PvdA-wethouder onderwijs en armoedebestrijding in Amsterdam, is op zaterdag 12 februari te gast bij onze afdeling. Zij kwam onlangs volop in het nieuws door haar boek “Rood in Wassenaar”. De leden van de PvdA kunnen dat boek kopen en door haar laten signeren.

Marjolein is opgegroeid in ons dorp. In haar boek deelt ze haar ervaringen en geeft ze haar visie op de huidige samenleving. Marjolein Moorman biedt een perspectief, waarin gelijkwaardigheid en gelijkheid van kansen centraal staan. Ze geeft hoop in een tijd dat wantrouwen en cynisme de politiek beheersen.

De Amsterdamse wethouder komt op zaterdag 12 februari, van 14.30 tot 15.30, bij ons op de koffie in ontmoetingscentrum De Plataan, Ernst Casimirstraat 54. Daarna gaat zij voor een interview naar de bibliotheek.

Het is voor de organisatie van belang, mede in verband met de corona maatregelen, te weten hoeveel bezoekers er  komen. U dient zich daarom vooraf aan te melden bij Henri van Smirren: [email protected] of 06-10815830. Het boek “Rood in Wassenaar” kost 20 euro.