Campagneteam van start

10 oktober 2023

Campagneteam PvdA en GroenLinks Wassenaar van start!

De afdelingen van PvdA en GroenLinks Wassenaar slaan de handen ineen richting de komende Tweede Kamerverkiezingen op 22 november. Gezamenlijk zetten zij zich de komende tijd in voor thema’s zoals klimaatrechtvaardigheid, herstel van vertrouwen en bestaanszekerheid. De groene en rode jasjes zullen de komende weken regelmatig zij-aan-zij te zien zijn in het Wassenaarse straatbeeld.
Voorzitter van de lokale PvdA afdeling Jenneke Boerman is blij met de samenwerking tijdens deze campagne; ‘het is goed dat we ons vanuit Wassenaar gezamenlijk inzetten voor bijvoorbeeld beter openbaar vervoer en betaalbare volkshuisvesting. We hebben beiden een groep actieve leden in Wassenaar en die gaan we bundelen tijdens deze campagne. Er is veel wat ons verbindt, samen staan we sterk’.
De beide partijen zijn als zelfstandige fracties vertegenwoordigd in de Wassenaarse gemeenteraad, maar slaan de handen ineen voor de aankomende, landelijke verkiezingen. Dit tot vreugde van GroenLinks Wassenaar raadslid Susanne van Eps-Habibe; ‘het omzetten van gedeelde waarden naar een concrete samenwerking gaat stap-voor-stap. Daarom is het ook zo geweldig dat we hier met deze campagne een mooi vervolg aan kunnen geven. Het vertrouwen in de landelijke politiek is niet overal even groot en PvdA / GroenLinks heeft hier een antwoord op. Het zijn belangrijke verkiezingen niet alleen voor de huidige generatie, maar ook voor de toekomstige’.
Heeft u vragen of wilt u meehelpen? Neem dan contact op via [email protected] of [email protected]

Foto: Campagneteam GroenLinks Wassenaar/PvdA vlnr Susanne van Eps-Habibe, Roy Pillen, Marcel Kleizen en Jenneke Boerman.