16 januari 2017

Gezellig drukke receptie

De spandoeken werden zondag weer opgehangen bij De Plataan, zodat ook de nieuwe leden de weg konden vinden naar de nieuwjaarsbijeenkomst van de PvdA. Daar gaven ook de vertrekkende burgemeester Jan Hoekema en de wethouders Leo Maat en Inge Zweerts de Jong acte de presence. Voor Hoekema wellicht de laatste receptie die hij bezoekt als burgervader, dus hoe dan ook bijzonder. Voorzitter Wilma Bergveld blikte terug op het afgelopen jaar en vooruit naar het verkiezingsjaar.

Gemeenteraadslid Jan van Noort had na een wat sombere terugblik op 2016 toch nog een opbeurend woord voor iedereen (foto 3). De gastvrouwen, die zich voor deze gelegenheid in het rood hadden gestoken, zorgden voor een gezellige sfeer (foto4). En ze wisten Henri van Smirren te strikken voor een bloemlezing over André Rieu.
Zelf zei Henri er dit over: “De muziek van Andre Rieu maakt me altijd vrolijk. A wals a day keeps the doctor away. De wijze waarop door hem wat ingewikkeld wordt gevonden toegankelijk wordt gemaakt is indrukwekkend. Op uitnodiging mag ik een middag voor senioren vullen over Andre Rieu en zijn muziek. Hoe leuk wordt dat op 22 juni in de Plataan.”
Wij zien er naar uit.

Waar ben je naar op zoek?